четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Покривите на София

Покривите..



„Те са като звездите, докато не вдигнеш глава, няма да ги видиш.“
                         - Ернесто Бонивур


Не знам за вас, но аз често се чувствам потисната от сивотата на големия прашен град. Вървейки по тесните тротоари, обикновено притисната между почернелите от натоварения трафик фасади, понякога изпитвам дори неприязън към града си. Истина е, че натовареното ежедневие е основеният фактор за това и личната нагласа въдейства силно на възприятието ни. 

Така един ден, погледнах нагоре. За миг пред погледа ми се разкриха невероятни гледки- покриви , кой от кого по-красиви. В различни причудливи форми, на места на които не съм и предполагала, те винаги са се извисявали там в небесата през всичките тези пъти, в които аз просто съм ги подминавала. 

В тази първа част от поредицата „Покривите на София“, ще ви покажа някои от куполите, които силно ме впечатлиха през последните месеци. Някои от тях са на големи, емблематични сгради, намиращи се на ключови места в столицата ни, други- скрити из малките улички. На вас оставям да помислите дали сте ги виждали и по-точно -къде?







 



 А за тези, които не успеят да се досетят, но проявят желание да им се полюбуват лично, с удоволствие ще споделя точният адрес на сградите на които принадлежат!

Няма коментари:

Публикуване на коментар